❓ Kaj točno to pomeni?

 

Za njihovi 2 blagovni znamki, Pharsol (prodaja bioprocesne opreme) in The Lab Label (laboratorijske halje), bi ta oseba:

  • na mesečni bazi pripravljala tako strokovno kot poljudno vsebino za objave (večinoma v ANG jeziku) na več omrežjih: Linkedin, Facebook, Instagram
  • planirano vsebino objavljala,
  • vodila interakcijo na omrežjih,
  • aktivno interagirala s profili naših sledilcev (predvsem Instagram),
  • pisala vsebine za blog, ki obsega med 8 in 16 napisanih prispevkov na mesečni bazi.

Dela bo za približno 40 do 80 ur na mesec (kar se lahko glede na obseg dela tudi poveča).

❓ Kakšna bo narava dela?

Kreativna, a vseeno znanstveno-naravnana. Pri kreaciji vsebin je potrebno dobro znanje angleščine, dodatne točke pa so za amatersko poznavanje grafičnega oblikovanja in osnovnih orodij (grafičnega oblikovalca imamo, tako znanje koristi zgolj za boljšo komunikacijo). Predhodnje izkušnje z marketingom na socialnih omrežjih so zelo zaželene, vsaj osnovno poznavanje omrežij in njihovega delovanja pa je obvezno.

Za Pharsol je pomembno: poznavanje biologije, biotehnologije, mikrobiologije ter pripravljenost poglabljanja v tematiko bioprocesništva.

Za The Lab Label je pomembno: poznavanje in izkušnje z laboratorijskim delom, laboratorijskim inventarjem in osnovno biologijo in kemijo.

❓ What’s in it for you?

Sproščen način pridobivanja izkušenj, za katere boš tudi plačan_a. Ker smo mlado startup podjetje, dinamike na delovnem mestu nikoli ne zmanjka, tako v poslu kot v druženju kolektiva. Občasno pade tudi kak delovni vikend. Delo poteka v pisarnah, na lokaciji Stegne 33, 1000 Ljubljana

Če se v zgornjih opisih najdeš, pošlji CV in motivacijsko pismo na ali pa jih kontaktiraj kar preko socialnih omrežij.

 

Pharsol