grafika

Agroživilstvo je raznolika in živahna panoga, polna številnih priložnosti, v kateri je z vključevanjem informacijsko tehnoloških rešitev, znanjem iz akademskega sveta ter sledenjem svetovnim trendom nastalo kar nekaj startupov tudi v Sloveniji. Izr. prof. dr. Aleš Kuhar je v uvodnem nagovoru pojasnil: »Dogodek Start-upi v agroživilstvu s navzkrižnim prenosom idej »Cross-fertilization« daje svežino, kjer akademsko znanje dobi praktično uporabno dimenzijo »tukaj in zdaj«, saj k sodelovanju in izmenjavi mnenj privabi hkrati posameznike na začetku svoje karierne poti (sturtupi, mlada zagonska podjetja, študente) in izkušene strokovnjake (menedžerje, akademike, izkušene podjetnike in uspešna start-up podjetja).  Kot pomemben doprinos dogodka, gre izpostaviti sodelovanje globalnega podjetja MINTEL in udeležencev in Madžarske (iz Porabja)

1

V uvodu je udeležence nagovorila tudi Špela Rozman Dolenc, pomočnica direktorja in vodja projektov iz Ljubljanska univerzitetnega inkubatorja.

 

Prvi del delavnice je postregel z teoretičnimi izhodišči in primeri dobre prakse

Delavnica je dejansko povezovala predavatelje in udeležence od blizu in daleč. Prvi del delavnice je postregel z teoretičnimi izhodišči in primeri dobre prakse. Udeležence so nagovorili:

2

  • Mitja Mikuž, Startup community manager iz Primorskega tehnološkega parka je podal iztočnice kako nastopiti in se uveljaviti na trgu;

3

  • Kamil Kedzierski iz podjetja Mintel je predstavil globalno bazo podatkov Mintel;

4

  • David Ličen, Golden Ring Cheese in Martin Rojnik, Grashka, sta opisala svojo podjetniško pot, izpostavila izzive in postregla udeležence z odličnimi izdelki, ki jih izdelujeta.

5

Udeleženci delavnice so imeli enkratno priložnost aktivno sodelovati in odkrivati majhne skrivnosti uspešnih podjetniških poti in spoznavati teoretična izhodišča na praktičnih primerih.

6

 

Dugi del delavnice je zaznamoval praktični del s spoznavanjem razumevanja potrošnikov z uporabo netnografije 

Dugi del delavnice je zaznamoval praktični del, kjer so udeleženci spoznavali razumevanje potrošnikov z uporabo netnografije pri zagonu start-upa ali upravljanju agroživilskih podjetij. Praktični del delavnice je potekal pod vodstvom prof. dr. Blaža Zupana. Po teoretičnih izhodiščih in napotkih so se udeleženci v skupinah lotili dela.

7

8

 

Na koncu so sledile predstavitve 

Na koncu pa je sledila še predstavitev ugotovitev. Udeleženci so pomočjo netnogrfije raziskali kaj je kupcem všeč in kaj jim ni všeč pri bombonih, tortilijah, kozmetičnem olju, marmeladi, bučnih semenih, prehranskem dopolnilu za ženske in oranžnem vinu.

 

EIT Food Hub Slovenija, nacionalno stičišče za inovacije in podjetništvo v agroživilstvu deluje na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani. Več o EIT Food HUB Slovenija je na voljo na sledeči povezavi.

 
EIT Food
 je največja in najbolj dinamična skupnost prehranskih inovacij na svetu, ki podpira razvoj agroživilskega sistema, da bo proizvajal zdravo in trajnostno hrano za vse. EIT Food podpira Evropski inštitut za inovacije in tehnologijo (EIT), organ Evropske unije. Več o EIT Food si lahko preberete na spletni strani www.eitfood.eu