Vsebina predmeta

Predmet in naloge didaktike; odnos med splošno in specialno didaktiko.

Dejavniki pouka: učitelj – učenec – učna snov; vloga učitelja in učenca v sodobni šoli; tradicionalni in komunikacijsko - konstruktivistični model pouka.

Struktura vzgojno-izobraževalnega procesa: materialno-tehnični, spoznavni in psihološki vidik pouka.

Sestavine izobraževanja: znanje, sposobnosti – spretnosti; predmetnik in učni načrt, učna vsebina.

Učne metode in učne oblike, strategije pouka.

Artikulacija učnega procesa (priprava ali uvajanje učencev, obravanava nove učne snovi, urjenje, ponavljanje, preverjanje, ocenjevanje).

Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega procesa; operativno oblikovanje vzgojno-izobraževalnih ciljev, Bloomova taksonomija vzgojno-izobraževalnih ciljev.

Preverjanje in ocenjevanje znanja; vrste in načini preverjanja, prednosti in slabosti posameznih načinov preverjanja; pravilniki o preverjanju in ocenjevanju znanja.

Didaktična načela in njihovo uresničevanje.

Učna individualizacija in diferenciacija.

Učne razlike med učenci; delo z učenci z učnimi težavami, odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci.

Sodelovanje učitelja s starši; vloga in delo razrednika.

Načtovanje učiteljevega dela.

Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija pri pouku.

Pogoji za vključitev v delo

Pogoj za vključitev v delo: vpis v ustrezni letnik študijskega programa.