Vsebina predmeta

  • Oblike vzgojno-izobraževalnega dela
  • Osnovne metode vzgojno-izobraževalnega dela
  • Tehnike vzgojno-izobraževalnega dela
  • Učna sredstva:
    • viri znanja (primarni, sekundarni, terciarni),
    • učbeniki in delovni zvezki za biološke vsebine (domači in tuji),
    • avdio-vizualna sredstva,
    • informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) pri pouku biologije.
  • Predmetniki in učni načrti:
    • predmetniki in učni načrti za gimnazijske izobraževalne programe,
    • predmetniki in učni načrti za biološke vsebine v izobraževalni vertikali,
    • spreminjanje predmetnikov in učnih načrtov skozi čas (vzroki in posledice).
  • Osnove načrtovanja učnega procesa:
    • letna učna priprava,
    • tematska učna priprava,
    • klasifikacije in taksonomije znanja, aktualne za šolski prostor (Bloom, Marzano Wiggins),
    • prilagajanje učnih vsebin ciljni skupini učencev.
  • Izvajanje učnega procesa:
    • uporaba ustreznih oblik in metod dela,
    • vodenje učnega procesa v različnih situacijah in na različnih stopnjah izobraževanja.
  • Evalvacija učnega procesa:
    • metode evalvacije učnega procesa ter preverjanje in ocenjevanje znanja,
    • samoevalvacija.
  • Didaktika biološkega laboratorijskega in terenskega dela:
    • terensko delo v pedagoškem procesu (organizacija, izvedba, evalvacija),
    • laboratorijske vaje (pomen, prednosti in slabosti, organizacija, izvedba, evalvacija),
    • biološki eksperiment (razlika med eksperimentom v raziskovalnem in izobraževalnem procesu, organizacija, izvedba, evalvacija).
  • druge vzgojno-izobraževalne ustanove (učne poti, muzeji, Center šolskih in obšolskih dejavnosti, živalski vrt, botanični vrt, arboretum ipd.).

Pogoji za vključitev v delo

Pogoj za vključitev v delo: vpis v ustrezni letnik študijskega programa, opravljena Didaktika biologije I.