Vsebina predmeta
• Podjetništvo in živilskopredelovalno podjetje v tržnem gospodarstvu. Pomen in vloga podjetništva. Pojem, okolje in vrste podjetja. Faze in sestavine poslovnega procesa.
• Sredstva, viri in stroški v poslovnem procesu. Bilanca stanja. Osnovna in gibljiva sredstva. Viri sredstev in obveznosti podjetja
• Bilanca uspeha. Prihodki in odhodki podjetja. Vrste poslovnega izida. Ugotavljanje poslovnega izida. Finančni tok. Denarni tok. Kalkulacije in oblikovanje prodajnih cen in poslovni izid.
• Analiza uspešnosti gospodarjenja in ekonomika investicij. Produktivnost in ekonomičnost. Donosnost in drugi kazalci uspešnosti. Pojem, vrste in značilnosti investicij. Metode ocenjevanja investicij.
• Trženje živilskega proizvoda. Trženjski proces; koncept trženjskega upravljanja. Nakupno vedenje potrošnikov. Tržne informacije, analiza, strategija. Definicija konkurenčnih prednosti podjetja; pozicioniranje; diferenciacija. Elementi strategije proizvoda. Stroškovno in vrednostno določanje cene. Oblike in značilnosti distribucijskih kanalov. Proces in elementi trženjskega komuniciranja.
Pogoji za vključitev v delo
a) Pogoji za vključitev v delo:
Vpis v ustrezni letnik študijskega programa
b) Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti:
Zagovor seminarskih vaj.